AMBALAŽA

Ambalaža predstavlja pakiranje određenog proizvoda koje štiti proizvod i sadrži informacije poput vrste proizvoda, sastava proizvoda, podatke o proizvođaču, datuma proizvodnje, roka uporabe, načina uporabe i slično. Ujedno je dodirna točka proizvođača i potrošača, a posebno je relevantna kod proizvoda široke potrošnje. Osim što sama po sebi doslovno predstavlja proizvod krajnjem kupcu, ona je i alat marketinške komunikacije.

Gledajući s marketinške strane, ambalaža uvelike utječe na prodaju određenog proizvoda jer stvara percepciju samog proizvoda u svijesti potrošača i zato mora biti jedinstvena, privlačna, praktična i prepoznatljiva. Ambalaža se izrađuje od različitih materijala, a najčešće od papira i kartona.

Dizajn ambalaže ima veliku ulogu u predstavljanju proizvoda i na njegovo pozicioniranje na tržištu, stoga valja odabrati kvalitetnu ambalažu inovativnog i prepoznatljivog dizajna. Stoga je nikako ne treba zanemariti već u nju treba uložiti.

Uz tisak ambalaže, možemo vam ponuditi i dizajn ambalaže.

Za više infomacija ili za izradu ponude molimo da nas kontaktirate na info@promopoint.hr.